آرشیو مرداد ماه 1399

موسسه زيان هاي خارحه حافظ

وكيل حضانت در مشهد

۴۶ بازديد

وكيل خوب حضانت در مشهد

وكيل خوب حضانت در مشهد؛ كودكان براي رشد و نمو خود نيازمند پرورش و مراقبت در محيط امني به نام خانواده هستند. اهميت مسئله حضانت فرزند، موضوع واضحي ست كه نيازي به دليل و برهان ندارد و اهميت تربيت فرزندان و تاثير آن در آينده ي جامعه بر هيچ فردي پوشيده نيست، به همين دليل قانون گذار به اين موضوع، توجه خاصي داشته است. در ادامه به بررسي قوانين حاكم بر حضانت فرزند خواهيم پرداخت.

وكيل خوب حضانت فرزند

حضانت فرزند به معناي مراقبت و تربيت روحي و جسمي كودك، تهيه تمام لوازم و وسايل مورد نياز براي ادامه ي زندگي او مانند تهيه ي البسه، خوراك، مسكن و خدمات بهداشتي و.. است. هرچند كه قانون به جنبه پرورش جسمي كودك نسبت به جنبه تربيتي و پرورش اخلاقي او توجه بيشتري دارد.

تفاوت حضانت با ولايت:

حضانت با ولايت تفاوت دارد.

۱. حضانت فرزند شامل مسئوليت نگهداري، مراقبت و تربيت او مي باشد.

۲. براي ولايت فرزند، اولويت با پدر است و در نبود پدر، بر عهده ي جد پدري است، اما در خصوص حضانت فرزند، در نبود پدر، در صورت صلاحيت مادر بر عهده اوست.

۳. حضانت فرزند بر مبناي قانون مشخص شده است و با حكم دادگاه يا با توافق والدين مي توان آن را تغيير داد، اما ولايت يا همان ولايت قهري را نمي توان با توافق يا حكم قانون تغيير داد.

۴. در بحث حضانت فرزند، وكيل نفقه در مشهد : هزينه ي نگهداري و نفقه فرزند به عهده پدر و در نبود او با جد پدري است.

براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه، با وكيل خوب حضانت در مشهد مشورت نماييد‌.

پس از طلاق حضانت فرزند به عهده كيست؟

حضانت فرزند براي پدر و مادر در قانون مشخص است. طبق ماده ۱۱۳۷ قانون مدني، بعد از طلاق (به هر نوغي كه باشد) هنگامي كه حضانت فرزند بر عهده ي يكي از والدين است،

هيچكدام از آنها حق سرپيچي كردن از حضانت فرزند يا اين وظيفه را به والد ديگر تحميل كردن را ندارد

و هر يك از آن ها مي توانند توسط وكيل حضانت فرزند اقدام نمايند.

اگر يكي از والدين از نگهداري كودك امتناع كرد،

دادگاه بايد حضانت فرزند را به قيم ديگر يا به يكي از بستگاني كه حضانت فرزند بعد از بستگان درجه اول به عهده اوست بسپارد

و اگر هيچكدام ممكن نبود حضانت فرزند را به خرج پدر و اگر پدر فوت كرده باشد به خرج مادر تأمين كند.

به دليل اهميت موضوع حضانت فرزند پس از طلاق، از وكيل حضانت فرزند در مشهد كمك بگيريد.

شرايط حضانت فرزند پس از طلاق چيست؟

قانون اين شرايط را با توجه به سن فرزند تعريف مي كند:

● حضانت فرزند با سن كمتر از ۷ سال:
اگر سن فرزند كمتر از ۷ سال بود و پدر و مادر طلاق گرفته بودند، در اين حالت فرزند نه به سن بلوغ رسيده است و نه رشيد محسوب مي شود، در اين شرايط، كودك به دليل وابستگي و حساسيت سني بايد نزد مادر خود باشد. پس تا ۷ سالگي، حضانت فرزند به عهده مادر است.

● حضانت فرزند با سن بيشتر از ۷ سال (غير رشيد):
بعد از تمام شدن ۷ سالگي، پدر حضانت فرزند را به عهده خواهد گرفت اما چنانچه والدين در مورد حضانت فرزند، دچار مشكل شوند، طبق ماده ۴۱ قانون حمايت خانواده، دادگاه مصلحت كودك را در الويت قرار داده و با توجه به شرايط تصميم مي گيرد كه چه كسي صلاحيت نگه داري و حضانت فرزند را خواهد داشت.

● حضانت فرزند با سن بيشتر از ۷ سال و عدم صلاحيت پدر:
در صورتي كه پدر از نظر قانون صلاحيت حضانت فرزند را نداشته باشد، حضانت فرزند بعد از سن ۷ سالگي نيز به مادر واگذار خواهد شد و تا سن بلوغ شرعي ادامه پيدا مي كند.

● حضانت فرزند پس از سن بلوغ شرعي:
سن بلوغ شرعي براي دختران ۹ سال تمام قمري و پسران ۱۵ سال تمام قمري است كه در اين سن از حضانت والدين خارج شده و تصميم براي چگونگي زندگي بر عهده ي خودشان مي باشد و دادگاه از اين سن به بعد در مورد حضانت فرزند نقشي نخواهد داشت.

شرايط حضانت فرزند بعد از فوت والدين به چه صورت است؟

بر طبق قانون در صورت فوت يكي از والدين، حضانت فرزند بر عهده والد زنده خواهد بود. يعني در صورت فوت پدر، مادر حضانت طفل را بر عهده خواهد گرفت و به جد پدري واگذار نمي شود. در صورتي كه دادگاه پس از دادخواست ولي قهري، مادر را داراي صلاحيت لازم براي حضانت فرزند نداند، حضانت فرزند را از او خواهد گرفت.

چناتچه درگير پرونده حضانت فرزند با فوت والدين هستيد، آن را به وكيل حضانت فرزند در مشهد بسپاريد.

حضانت فرزند بعد از طلاق توافقي:

در خصوص طلاق به صورت توافقي شرايط تا حدودي متفاوت مي باشد، به اين صورت كه تصميم گيري در مورد حضانت فرزند و شرايط آن از جمله ميزان ملاقات طرف مقابل با فرزند، نحوه ي پرداخت نفقه و ميزان آن تا قبل از سن بلوغ فرزند مانند ساير شرايط موجود در طلاق توافقي، حاصل توافق زوجين مي باشد، از نظر وكيل مهريه مشهد در  بعضي طلاق هاتي توافقي زوجه در قبال بخشش مهريه حضانت مي گيرد.

اما در مورد شرايط حضانت فرزند بعد از رسيدن به سن بلوغ مانند ساير انواع طلاق خواهد بود

به دليل تفاوت هايي كه طلاق توافقي با انواع ديگر طلاق دارد، حتما پرونده حضانت فرزند خود بعد از انجام آن توسط وكيل طلاق توافقي مشهد بسپاريد.

موارد عدم صلاحيت حضانت فرزند:

● اعتياد به الكل، مواد مخدر يا قمار
● مشهور بودن در فحشا و يا فساد اخلاقي مانند رابطه نامشروع
● داشتن بيماري رواني و جنون يا مشابه آن كه بايد توسط پزشك قانوني تشخيص داده شود.
● سوء استفاده از كودك در مشاغلي مانند قاچاق يا تكدي گري يا اجبار او به انجام كارهاي غير اخلاقي
● تنبيه كردن يا كتك زدن مداوم و بيش از حد كودك
● ازدواج مجدد مادر
اگر مادر ازدواج كند و شووهر سابق او در قيد حيات باشد، حضانت فرزند به پدر واگذار مي شود اما در صورتي كه در قيد حيات نباشد حضانت فرزند به مادر داده شده و به جد پدري نمي رسد.

● ارتداد (خارج شدن از دين اسلام) مادر يا پدر

براي كسب اطلاعات بيشتر از مصاديق عدم صلاحيت حضانت فرزند، با وكيل خوب حضانت در مشهد مشورت كنيد.

وكيل حضانت

● پدر يا مادر يا كساني كه حق حضانت فرزند به آن ها واگذار شده است، حق بردن كودك را به شهري غير از محل اقامت مقرر يا به خارج كشور بدون رضايت والدين ندارند، مگر اينكه ضرورتي در كار باشد يا كسب اجازه كنند.
● اگر طرفي كه داراي حق حضانت فرزند است، از ملاقات طرف ديگر (كه طبق دستور دادگاه داراي حق ملاقات است) خودداري كرد، براي اجراي دستور دادگاه به نيروي انتظامي سپرده مي شود. در صورت لزوم مي توان از ضمانت اجرايي ماده ۶۳۲ قانون مجازات اسلامي استفاده كرد.
با استناد به اين قانون و ماده مربوط به حق حضانت، مصوب ۱۳۶۵: اگر كسي كه حضانت فرزند بر عهده اوست، از ارتباط فرزند با اشخاصي كه حق مطالبه دارند امتناع كند:
به مجازات ۳ تا ۶ ماه حبس يا جزاي نقدي از يك ميليون و پانصدهزار ريال تا سه ميليون ريال محكوم خواهد شد.

اگر درگير پرونده حضانت فرزند هستيد، براي اطلاعات بيشتر پيرامون قوانين حاكم بر آن، با  بهترين وكيل حضانت فرزند در مشهد مشورت نماييد.

اهميت وكيل در پرونده حضانت فرزند

شهد به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهر هاي ايران است. با توجه به شرايط اقتصادي اين سالها و افزايش شديد نرخ طلاق در كشور، پرونده هاي حضانت فرزند يكي از پر تعداد ترين پرونده هاي وكيل دادگاه خانواده محسوب ميشود. از اين روي آشنايي به مراحل دادگاهي در مشهد يكي از مهمترين مسائلي است كه وكيل خوب براي گرفتن حضانت فرزند در مشهد بايد بدان آشنا باشد. از اين روي هر كدام از والدين مدعي شوند كه طرف ديگر صلاحيت حضانت فرزند را ندارد، بايد توسط وكيل خوب براي

رفتن حضانت در مشهد اسناد و مدارك بسيار معتبر و قانع كننده اي را به دادگاه ارائه دهند و طبق قاعده ” البينه علي المدعي ” حضانت فرزند را از طرف مقابل سلب كنند.

مدارك و اسناد براي حضانت فرزند در مشهد

● به همراه داشتن كارت ملي جهت احراز هويت الزامي است اما مدارك اختياري شامل:
تصوير مصدق سند ازدواج، تصوير مصدق سند طلاق، تصوير مصدق شناسنامه است.

● در صورت عدم وجود مدارك اختياري فوق مي‌ توانيد يكي از موارد زير را ارائه نماييد:
درخواست استعلام، درخواست جلب نظر كارشناس، تحقيقات محلي، شماره پرونده استنادي، شهادت شهود و مطلعين، استعلام نظر پزشكي قانوني، سوگند دادن.

جهت تكميل پرونده حضانت فرزند، مدارك خود را به وكيل خوب در مشهد رائه دهيد.

با توجه به روند صعودي طلاق در كشور، موضوع حضانت فرزند و حفظ سلامت رواني و جسماني او از اهميت بيشتري نسبت به گذشته برخوردار است، به همين دليل پيشنهاد مي كنيم حتما پرونده ي حضانت فرزند خود را يه وكيل خوب  مجرب و كاردان سپرده تا بهترين نتيجه را در دادگاه براي آينده ي فرزند خود كسب كنيد.

خريد پروفيل در مشهد

۴۶ بازديد

نكات كليدي در خريد پروفيل در مشهد

  • نكته اي كه وجود دارد قيمت قوطي پروفيل در برابر مواردي چون قيمت ميلگرد ، تير آهن ، ورق آهن نوسانات كمتري دارد. پروفيل به عنوان كالاي نهايي فولاد هم پيرو عواملي همچون قيمت تمام شده آهن آلات هستند.
  • در ابتدا براي خريد پروفيل در مشهد بايد به كاربري محصول توجه شود، ما بايد بدانيم كه براي ساخت چه محصولي به آن احتياج داريم . براي مثال عمدتا  اگر در توليد قوطي پروفيل هاي معمولي  دقت بيشتري شده باشد،  لزوما قيمت بالاتري هم خواهد  داشت.
  • اين محصول در ابتدا از ژاپن و كشورهاي اروپايي وارد مي شد اما امروزه فولاد مباركه اصفهان دراين حوزه سردمدار مي باشد وحتي مواد اوليه اين كالا را خود نيز تهيه مي نمايد .
  • روش توليد اين محصول مستقيم و غير مستقيم است . براي مثال نوع باز به روش مستقيم تهيه مي شود، كه در زمان توليد نيز از تركيبات شيميايي مخصوص نيز استفاده مي شود.
  • از نكات خريد مي توان به بسته‌بندي پروفيل كه به شكل بنديل مي باشد اشاره كرد كه اين اوزان بين 1 تا 2 تن در حال تغيير مي باشد
  • وزن  در زمان خريد پروفيل بسيار با اهميت است . در كنار آن نقش مهمي در بهبود كيفيت و محكم سازي سازه ها دارد .در يك كلام پروفيل به معناي ثبات مقطع در يك طول معين مي باشد .
  • هنگام خريد پروفيل در مشهد به نكاتي همچون مطابقت كل وزن محصول با جدول وزني قوطي پروفيل توجه شود.
  • براي نمونه جدول وزن پروفيل ياد شده مطابق با استانداردهاي توليدي مربوطه است.

به طور معمول در خريد نبشي دوطرف مساوي با (∟) نمايش داده مي شود، وزن پروفيل نبشي با لبه­ هاي نامساوي (L)، وزن سپري (T) در انتها وزن قوطي چهارگوش با استفاده از معادله پايين به راحتي محاسبه مي شود.

وزن قوطي (كيلوگرم) = تعداد * طول به كار رفته ( متر) * وزن مخصوص قوطي ( كيلوگرم / متر)

  • كاربرد پروفيل ها  بيشتر در ساخت انواع در و پنجره مي باشد كه در دسته هاي 1 تا 7 بر اساس اندازه و مشخصات تقسيم مي شوند . ما آنها را در مقاطع مربع و مستطيل براي در و پنجره پله ، نرده كشي ، صنعت خودرو سازي ، در ساخت پايه ميز و صندلي و همچنين براي پوشش سقف به كار مي بريم.
  • پروفيل به دو دسته باز و بسته تقسيم مي شوند، پروفيل هاي مشهد باز همانند ، تسمه و تيرآهن(خريد تيرآهن)، نبشي، ناوداني، هاش ، ميلگرد ، چهارپهلو و… هستند ، كه در سقف سوله، سالن ورزشي كاربرد دارند.

خريدپروفيل در مشهد از آهن آلات شكوهيان بسته نيز مي توان به  خريد لوله، قوطي پروفيل درب و پنجره، پي وي سي و كركره هاي برقي و غيره اشاره كرد، كه درساختمان سازي و را ه سازي كاربرد دارند .

  • محصولات ساختماني را مي توان به سه دسته تقسيم نمود ، محصولي كه از شمش فولادي نورد گرم تهيه مي شود و قوطي شكل هستن، نوع دوم پروفيل نورد سرد است كه از نظر شكل دهي ورق هاي فولادي به صورت خم و پرس كردن تهيه مي شوند وبه صورت ناوداني هستند.نوع سوم مركب مي باشد وبا اتصال چند پروفيل سرد وگرم تهيه مي شوند .
  • قيمت نوع z به نوع آن بستگي دارد ، كه كارخانه خريد پروفيل ساوه و نيكان از بزرگان در حوزه توليد اين محصول ارزشمند هستند.از كاربرد اين محصول مي توان به در و پنجره ، ستون بندي و اسكلت هاي فلزي نيز اشاره نمود.